Preparazione prima di affucà u cuteddu:
1, prima osservate a lama: a lama versu l'ochju, cusì chì a superficia di u cuteddu è a linea di vista in ≈30 °.Puderete vede un arcu in a lama - una linea di lama bianca, chì indica chì u cuteddu hè diventatu opacu.
2, priparà u whetstone: Assicuratevi di priparà una fine whetstone.Se a fila di a lama hè grossa, preparanu ancu una petra ruvida rapida, usata per affila rapidamente u cuteddu.Se ùn avete micca un sharpener fissu, pudete truvà un pappu grossu (tippu di toalla) per pad sottu à a petra di sharpener.Pour un pocu di acqua nantu à a petra.
Cumincià à affilà u cuteddu (pigliate a linea di lama per esempiu) :
1. Grind a superficia di u bordu internu prima.Fate u cuteddu di a cucina è u whetstone à un Angle di 3 ° ~ 5 ° (u più chjuca a superficia di u bordu internu, u menu sforzu per cutà i vegetali).Quandu si affila u cultellu avanti è avanti, mantene stu Angulu praticamente invariatu.Dopu qualchì duzina di colpi, osservate a lama in u metudu 1.1 finu à chì a linea di lama hè assai chjuca.Se cuntinueghja à affilà u cuteddu, a lama si curlerà è a linea di a lama aumenterà.
2. Allora macinate a superficia di u bordu esternu.Fate u cuteddu di a cucina è a petra in un Angulu di 5 ° ~ 8 ° (a superficia di u bordu esternu assicura chì i piatti tagliati ponu esse separati da u cuteddu di a cucina, ma ùn deve esse troppu grande).Quandu si affila u cultellu avanti è avanti, mantene stu Angulu praticamente invariatu.Dopu qualchì duzina di colpi, osservate a lama in u metudu 1.1 finu à chì a linea di lama hè assai chjuca.Se cuntinueghja à affilà u cuteddu, a lama si curlerà è a linea di a lama aumenterà.
Grind à i seguenti risultati:
A Nisuna macinazione grossa nantu à u bordu.A superficia di u bordu hè luminosa.
B Passa a manu nantu à u bordu di a lama senza curling (senza curling).
C Osservate a lama in u metudu 1.1 finu à chì a linea di lama hè cusì chjuca chì a lama hè appena visibile.